You can tell a lot about a person by their boobs. Where they're going, where they've been.


Citat av Skatan Carlbom, för han tycker att han är hysteriskt rolig. Men ja, åkte hem till honom efter jag hade övningskört med pappa en stund, vi åkte också till Willys, handlade lite osv, sedan åkte jag hem till Skatan.

Gav honom en monster och bacon, haha, som vanligt. Jag var über hungrig men fick vänta ca 20 minuter för Skatan ville visa mig sin nya datorn och Battlefield 3, ja, han är en nörd. Men efter ett tag gjorde vi nudlar, bacon med BBQ (ofc) och kollade sedan på Scrubs.

Vi låg och pratade och bara mös den mesta av tiden innan jag skulle ta 19:50 bussen hemåt, som aldrig kom dit för Västtrafik är sämst, så pappa fick hämta mig.

Sen skyller Västtrafik (när pappa ringde dit för att fråga varför i helvete de inte kom dit) på att det är Taxi och att man måste beställa, men på deras hemsida står det klart och tydligen att det är en buss som ska gå från Skatans hus (dock står det inte Skatans hus) 19:50.

Och jag vet att den bussen ska gå, för jag har tagit den förut. Äckliga busschaufförer som inte kan sköta sitt jävla jobb för att de tror att det inte är någon som åker den sista bussen. Så jävla pissed blir jag. Och nej, jag missade den inte för vi mötte den inte på hemvägen, för den åker ju tillbaka till Kungsbacka station.

Men anyway, kom hem och satte mig och kollade på Aladdin och sedan 101 Dalmatiner och nu ska jag sova för klockan är 00:13 och jag ska upp 8-halv 9 imon. Så nu ska jag ligga och blunda, ha That '70s show i bakgrunden och lukta på min pojkväns tee.... Vadå? Det är väl inte creepy, eller? Hare!





Godis, Öl och Disney..... Epic? Jaaaaaaaaaaaaaaaatack

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0