yeah whatever


Haha ultimata låten just nu (har länkat den nedan, tror jag?). Men anyway, sitter och gör mest ingenting, ska öva på svenskan strax inför provet på torsdag, och förhoppningsvis är det ingen grafisk design imon, haha är ledig hela dan i så fall.

Men ja, som vanligt hade vi våra annorlunda och nästan lite äckliga konversationer i bamba, folk vände sig tydligen om när vi började snacka om kiss? Pff, kiss är ett grymt bra band. Okej, det var inte bandet vi prata om.

Men anyway, idag åkte jag och Fridie hem med halv 1 bussen, gick ut med Måålly runt halv 3, övningskörde sedan med pappa, fick en redbull (ovanligt? hähähähä), kom hem, ätit och nu sitter jag här.

Inget speciellt händer imorgon, på torsdag äre prov och skolfoto, på fredag.... Vettifan. Sedan helg, måndag och sedan tisdag osv.

Har la inget kul att skriva direkt så avslutar la här, antar jag. Bajskorv.

Hahahhaa LBS alltså, underbart




Sitter och diskuterar denna videon nu med min engelska/svenska lärare atm, för hon påstod att vi svenskar är bra på engelska... Håller inte riktigt med, i alla fall inte vad som gäller den äldre generationen, men WHATEVAH


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0