When a song is stuck inside your head....


osv osv, men nu sitter jag hemma hos Skatan, precis som igårkväll, och ja, vi gör la inte så mycket. Om 4 minuter är det 11 september, och som jag förstår det, så förstår ni också vad det innebär. 10 år sedan, helt sinnessjukt. Så som jag minns det kollade mina föräldrar på nyheterna om det i vardagsrummet och jag trodde först att de kollade på en film...

Men anyway, idag har vi inte gjort så mycket, det gamla vanliga I guess, haha. Vaknat, ätit frukost, en av oss har spelat TV-spel, vi har åkt och köpt grejer (denna gången vare donuts, Skatan 5 st och jag 3 st), och ja, bara tagit de lögnt.

Men ja, nu ska jag sätta mig i photoshop och leka runt lite, skriver la imorgon!
Världens snyggaste plastpåse, Duke Nukem, balls of steel

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0