Vila i frid, Stefan Liv.


Jag har aldrig varit ett fan av HV71, är ju göteborgare så antar att ni kan gissa vad jag hejar på? Men anyway, Stefan Liv har ju gått bort, som ni förmodligen har hört, och först vill jag bara säga att jag just nu sitter och tänker på hans familj och att jag beklagar sorgen något otroligt, som jag alltid har gjort när någon går bort.

Nu, till det jag blir förbannad på: Folk som sitter framför sina datorer som efterblivna små as som skämtar om folk som går bort. Jag blir bara så jävla förbannad. Nu heter ju Stefan ''Liv'' i efternamn och massa idioter som tror att de är roliga skriva ''Haha Stefan Liv? Du menar väl Stefan Död, höhöhööhöhöhöh jag är en retard''.

Visst, vissa skämt om t.ex rasism kan jag faktiskt inte låta bli att skratta åt, men för det mesta tycker jag det bara är patetiskt, men att skämta om döden, är inte okej. Om fler jävla idioter hade tänkt på hur de skulle känna ifall någon i deras familj hade gått bort och hela landet skämtar om de, hur fan hade de känt själva?

Det är riktiga människor, precis som de som sitter och skämtar om det, som har förlorat en viktig person i deras familj. Börja visa lite respekt, och om man inte har något vettigt att säga kan man bara stoppa in en strumpa eller två i munnen och hålla käften helt enkelt. Håll bara käften.

Och alla som skämtar om det är ännu mer idiotiska och skriva ''Omen, ta ett skämt!'', ''Det är ju bara på skoj!'', ''Omen chilla för fan, take a joke'' osv osv, vafan är det som är så jävla roligt? Sitt och dra skämten för er själva och för era (förmodligen) lika idiotiska kompisar, eller om du nu är forever alone, sitt i din mörka lilla lägenhet och var sorglig och dra skämten för din nallebjörn.

Jag hatar människor utan respekt eller hjärna för den delen.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0