They wanna kill Rock 'n' Roll because they know it makes us horny!


Haha, världens bästa citat, funderar på att tatuera in det någonstans. Nämen, waalla osv. Sitter och lyssnar på Håkan, precis som igår kväll. Idag vaknade jag inte förän klockan blev 13:15 då jag precis hade drömt världens konstigaste dröm om någon Indisk prinsessa och en Indisk kung som förvandlade sig själv till en uggla och började vissla på låten ''Stilla natt''..... Fråga mig inte.

Nu är klockan 15:05 och att jag och min far ska åka och övningsköra om ett tag, först ska jag dricka mitt kaffe och jag måste duscha känner jag. Hade egentligen varit en perfekt dag för att fota Vera idag till skolprojektet, men det måste nog skita sig. Bajs.

Men ja, ska som sagt dricka upp mitt kaffe, sedan duscha, klä på mig och sedan övningsköra. Sedan får jag se vad som händer idag, sååååå, hare!

Min frööööööööööööökost

Baconstrips!
Postat av: Malin





Haha tack!

jag märkte det efter jag skrivit klart, men skitsamma jag orkade inte ändra ;)

2011-09-03 @ 17:13:04
URL: http://malinedvarsson.blogg.se/

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0