Take another little piece of my heart now, baby.


Faaaaaaaastnat på låten totalt, och fan va bra den är. Men anyway, tog bussen förut idag vid 16:45 med Skatan och först gick vi till ICA då jag köpte Iste och Skatan köpte cola och en mountaindew (tror jag det var?), sedan satte vi oss utanför ICA på en bänk en stund och kollade på roliga människor som gick förbi.

Sen drog vi mot Kappahl, där jag inte hittade några böser. Efter det gick vi till H&M men efter ett tag gick Skatan till Gamestop medan jag prövade böser, hahaha, töntig som han är. Jag köpte i alla fall ett par bruna och svarta böser(?), inte riktigt böser dock... Typ böser. Böser. Efter det gick vi till stationen och tog 18:37 bussen hemåt. Han hoppade av vid sig, och jag hos mig.

Nu sitter jag här och har precis ätit pommes frites med hamburgare, ska snart lägga mig i sängen. Trött som fan. Sååååå ja, här får ni en bra låt att fastna på, så hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0