Studiebesök osv osv osv, osv.


Fick sovmorgon idag tydligen, skulle mötas med övriga på kungsbackasstation vid 10 tiden så jag fick i alla fall sova till 8:15 idag. Åkte hemifrån 9:15 (då det spöregnade) på moppen och var framme 9:32, då fick jag lite ångest för jag trodde jag skulle missa pendeln for sure, men den var försenad som tur var.

Hela dagen frös jag som ett as. Jag bokstavligt talat frös röven av mig, så nu har jag ingen röv heller. Men anyway, bla bla bla, vi hoppade på pendeln (frös), tog oss till göteborg och tog sedan spårvagn till konstmuséet och kollade på foton osv.

Efter det åt vi på burger king, sedan drog vi till Dirty Records, för vi fick tid över, och kollade LP-skivor. Hittade en Led Zeppelin skiva, kostade 250:-.... Nejtack. Gick sedan och tog spårvagn till GT för att lyssna på en snubbe i 36 år, sedan slutade vi vid 3 tiden.

Tog pendeln 15:15 till Kungsbacka, jag och våran lärare satt kvar, jag hoppade av i anneberg och väntade på Skatan som skulle komma dit med pendeln som anlände 16:06, drog sedan på moppe hem. Suttit i princip hela dagen och pluggat, skrivit ca..... Vänta, ska räkna.

Jag har skrivit 5 sidor (FRONT AND BACK!!!!!!!!!!!) om romantiken, som vi har prov på imorgon. Tror dock inte jag får MVG, om jag får G, fine. Hoppas på VG i alla fall........ Men ja, imorgon äre skolfoto och bajs. Men får la dra mig nu, ska sleepa snart och får la plugga lite till antar jag. Baj baj, äppelpaj.

Btw, inga bilder förutom den nedan, alla ligger på systemkameran, oredigerade och plus att kameran är ca 3000 mil från mig atm så orkar inte, ni får helt enkelt leva med denna så länge. Jag tyckte jag var klyftig i alla fall.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0