So here we are


Tjaaaaae, dagen har varit helt okej idag. Började med Grafisk design, som gick väldigt segt idag. Efter det vare skolfoto, vilket inte heller gick något vidare, hahah, ingen var berädd.

Efter det vare Mediekommunikation, och tydligen äre så att Niklas (inte R-Niclas) har en darthvader leksak från McDonalds på sitt kontor... Vill också ha, den låter och grejer. Blev super avundsjuk. Men ja, sedan hade vi svenskaprov, och jag tror det gick bra.

Efter det tog jag halv 3 bussen med Pernilla, Fridie och Sandra som hoppade av i Hede, jag kom hem samtidigt som pappa och gjorde makaroner med någon räkgrejs. Sitter nu här, saknar Skatan lite smått, vilket är lite jobbigt eftersom vi inte kommer ses idag.

Imorgon äre fredag, och sen äre helg, och sooooooooooooooova. hähähähä, men jag ska la dra igen. haj haj

Den här låten btw, har gjort min dag

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0