Simpson the movie osv


Gick upp samma tid som igår, hade först matte (jag sög, som vanligt), sedan var engelska och efter det bamba. Efter det vare Grafisk design och direkt gick vi till Norra Hallands tidningen, gick runt med en ''guide'' osv, sedan gick vi tillbaka vid 2 tiden.

Vi fick sedan gå när vi var vid skolan så jag och frida satte oss vid busshållplatsen och väntade på bussen som skulle gå 14:34. Tog bussen hemåt, jag mådde illa, min pappa körde oss upp och ja, nu sitter jag här och väntar på att maten ska bli klar. Skatan kommer hit sen också vid halv 7 typ, sen vet jag inte vad som händer.

Haaaaaaaaare!
Catch me if you can fan eller?

Några fula jag satt med

Hippie

Pernilla, pilla, frilla, snilla, gorilla, illa and so on

läd zäppälin hähähähähä


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0