Pioneers


Igår vare fredag(s mys) då man tog bussen med Skatan, as usual, fast ovanligtvist skumpade den fram som fan, Skatan tyckte det var kul i alla fall. Sedan började jag och Fridie skratta, riktigt ordentligt. Började halv 9, hade mediekommunikation och efter det klassförståndargrejs.

När vi sedan satt och väntade på maten satt hälften av oss och spelade Wordfeud, mot varandra, ett bord gick sönder också. Efter bamba vare idrott, vilket var kul då jag, Fridie, Pernilla och Adrian spelade badminton hela lektionen. Har ingen aning om vilka som vann.

Efter det vare Grafisk Design, då vi gjorde klart våra skyltar och kollade på någon kortfilm. Efter det fick vi betyg på våra repotage om vårat studiebesök på Norra Halland, som vi gjorde för typ 2 veckor sedan. Hähähä, fick två betyg för han inte kunde bestämma sig, så jag vart nöjd.

Efter det kom Skatan till min skola, och vi satte oss för att vänta på bussen på busshållplatsen (duh). Han hoppade sedan av vid sig, och nästan direkt när jag kom hem klippte jag gräset. Fick 100-lapp, hähäähähähähäh.

Övningskörde vid halv 9 till Göteborg då vi skulle hämta mamma, pappa körde vägen hem. När klockan blev 22:05 kom Skatan hem till mig, då vi satte oss vid TV:n och kollade på matlagningsprogram och annat tills klockan blev 1, då vi gick och la oss.

Han sålde sedan GT och kom hem till mig igen 12:40, då han väckte mig, haha, så jag sov i nästan 12 timmar inatt. Ja, det var gött. Jag åt sedan frukost och vi båda satte oss vid TV:n igen. Efter ett tag gick vi in och duschade, och efter ett tag gick vi ut i skogen med Målly.

När vi kom hem satte vi oss vid datorn och ja, nu sitter jag här själv, för han åkte för typ 15 minuter sedan, om inte mer. Äter pannacotta (?) atm, dricker kaffe också och åt nyss kycklingpaj, och åååååååååh, det satt fint. Skatan kanske kommer hit sedan om han inte ska vara med Patrik dvs, får se helt enkelt.

Meeeeen ja, ska fortsätta kolla på That '70s show, äta min pannacotta, dricka kaffe och hålla käft. Haj.



Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0