Morgonkaffe, på ett ungefär


Klockan är 12:25 och sitter bara hemma och dricker kaffe atm, ska ut och övningsköra typ om en stund. Sedan, vid 3 tiden, ska jag träffa Skatan och vara där till ca 6-7 tiden, då han ska åka på lan. Lördag-Söndag ska jag jobba, tjäna lite cash.

Hmm, ja. När klockan blev 5 igår kom Skatan hit, vi pratade om en massa, vi låg bredvid varandra, pratade lite mer (haha påminner mig om twilight..... aaaanyway), gick in och duschade för..... Ja, Skatan luktade inte rosor precis, inte jag heller för den delen.

Vi försökte kolla på Scrubs men mitt internet hatade mig igår så, det blev inte av. Vi låg bredvid varandra istället tills klockan blev 10 då han åkte hem.

Jag blev übertrött igår vid halv 12, så jag pratade med Skatan på telefon, och tydligen var det så (jag hade högtalaren på, haha det rimmade) att han skrek ''Johanna?'' flera gånger innan jag svarade.

Somnade nästan direkt och ja, gick upp 11 idag. Blö, ska till Willys med pappa sedan och kanske Maxi, behöver mjölk osv. Men ja, jag saknar Skatan atm, tur att jag ska träffa honom sedan.

Ajaaaaaaaa, hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0