Jäla skiiiiiiiit fan


Tjaaaaa, hallå och alla andra hälsningsfraser. Atm, sitter jag hemma, fryser lite smått och ska snart kolla på That '70s show. Hmm idag, var en helt okej dag! Först hoppade jag på bussen 7:22, as usual, och sedan hoppade även Skatan på som satte sig bredvid mig. Han hoppade av i Anneberg, och jag hoppade av vid LBS. Först hade vi mediekommunikation, som sög som vanligt, och efter det vare klassföreståndargrej, då absolut ingenting hände.

Sen vare bamba, fast innan jag gick dit så gick jag med Pernilla till hennes faddermöte (tror jag det var) så jag satt utanför och väntade. Efter det gick vi och satte oss med några i bamba och väntade på att maten skulle komma (fredags humor). Det tog ett jävla tag, men det var värt för det var pasta med skink/baconsås idag, sååååå jävla awesome.

Jag var sedan inte med på idrotten för min hosta blev bara värre och hade dessutom ont i huvudet, så jag sket i det. Efter idrotten slutade gick jag med Moa för att kolla på när hennes pojk gjorde en presentation, och speciell som hon är, var hon bara tvungen att stå i fönstret och försöka förstöra det för honom, hahahah.

Efter det gick jag bara till skåpet och gick sedan med Bea (en i grafisk design) till Grafisk design lektionen då vi först antecknade grejer och kollade sedan på en kortfilm, och, hahah Daniel sa ''Ja, denna filmen innehåller lite barnförbjudna scener''....

Okej, för det första: Alla i gruppen är 17-18 år gamla, och han såg mer generad ut när scenerna spelades än vad någon av oss gjorde... Vi skrattade istället. För det andra: det som var ''barnförbjudet'' i filmerna var att man såg underkläder och en tjej med nästan nakna tuttar... Hon hade tassels på sina nipples, hahahaha. Började direkt tänka på Maria Montazami, för en gång diskuterade jag och Fridie om att köpa och sedan skicka såna till henne, som då älskar ''tassels''.

Men anyway, vi slutade ca 40 minuter tidigare så jag satt ett tag vid entrén men gick sedan kvart i ungefär till buss stationen. Efter ett tag kom Ryssen och snackade lite med mig, jag berättade att en konstig känsla jag fick 10 minuter innan han kom fram till mig var att mina ben brändes av solen medan jag frös om armarna (och jag hade ändå kavaj, tjocktröja och linne). Det var weird. Han tyckte jag skulle skriva en bok om det.

Men ja, nu är jag hemma i alla fall och har inga som helst planer att åka någonstans idag. Imorgon träffar jag förmodligen Skatan, och sover över tror jag, på söndag gör jag nada choklada och på måndag äre skola igen... Känns bra. Nuuuuuuuuuuuu drar jag så, bajs bajs.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0