Jag är rastlös


VEM
Vem är i rummet med dig? All kvalster, dammråttor osv
Vem fick du senaste sms av? Skaten:)
Vem tänker du på nu? Hähäh, Skaten
Vem pratade du senast i telefon med? Mor
Vems hus var du senast i? Är i mitt atm
Vem önskar du var med dig nu? Skat:)
Vem är din favoritsläkting? Hahah orka ha en favoritsläkting

VAR
Var är din mobiltelefon? Bredvid mig
Var handlar du mest? Maxi såklart
Var fick du tag på tröjan du har på dig? Maxi, hähähäh
Var åkte du senast bil? Hemåt

VAD
Vad åt du senast? Gorby, hähähähä
Vad drack du senast? Proviva
Vad är det för färg på dina byxor? Mörkgrå
Vad är den närmaste saken som är blå? Mitt täcke
Vad har du på fötterna? Sox
Vad är din favorit färg? Typ alla?
Vilken film såg du senast? Ehm, kommer inte ihåg
Vad hör du just nu? That '70s show i bakgrunden

HAR DU NÅGONSIN
Sovit i någon annans säng? Haha ja
Hånglat på en bio? Klart?
Hånglat i skogen? Ja
Tyckt att din kusin är het? Hahahahah, nej
Sovit naken? Ja
Kört över hastighetengränsen? Ja
Målat om ditt rum? Nepp
Dansat framför en spegel? Bög eller?
Fått hicka? Jaaaaaaaaa
Dumpat någon? Ja
Stulit pengar från en kompis? Nej?!
Hoppat i en bil med folk du just har träffat? Ja
Varit i slagsmål? Ja
Smugit ur ditt hus? Ja
Haft känslor för någon som inte känt desamma? Trore?
Hånglat med en främling? Typ
Älskar eller saknar någon nu? Jorå


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0