Iste är fan det bästa jag vet.... och min iPhone då.... och Skatan är rätt bra han med


Men tjaaaaa. Vaknade 11:20 idag av att Skatan kom hem, och direkt frågar han mig om han ska fixa frukost till oss, haha, han kan fan vara riktigt sweet ibland. Så, runt 12 tiden ställde han sig i köket och gjorde nudlar med bacon och BBQ till oss, och jag fick inte ens hjälpa till.

Vi satte oss sedan i hans soffa (ja, vi hae suttit här sen dess, i ca 1 timma och 30 minuter) och kollade på Tobuscus och åt våra nudlar med bacon. Jag sitter nu här och skriver, och väntar på att någon ska skriva något på Wordfeud, medan Skatan kollar på youtube.

Men ja, vad händer idag? Ska ut och övningsköra med min far, sedan åker jag till Skatan igen för att hämta mina saker och sedan kanske Skatan följer med mig hem och duschar, vad vet jag? Något sånt kommer det la bli, behöver veeeeeeeeeeeeeeeeerkligen duscha, och jag menar det.

Meeeeeen ja, nu drar jag väl, I guess, hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0