I'm gonna show you baby, that a woman can be tough.


Weeeeeell, hallå igen osv. Igår var jag ute och övningskörde en stund och då körde vi först igenom kungsbacka,  sedan mot Maxi med min far där jag köpte en redbull, en hårgrej och tropkiska frukter (drickan). Efter det stannade vi till vid Skatan där jag sa hejdå och gick in till hans rum där han satt och spelade, som vanligt, haha.

Vi tog Skatans moppe vid 21:20 tiden mot Maxi, igen haha, där jag köpte godis och Skatan köpte en monster och doritos, sen drog vi hem till honom igen. Egentligen var det planerat att vi skulle kolla på Forrest Gump men filmen ville verkligen inte ladda (vi skulle kolla online) så det sket sig. Det slutade med att jag började kolla på någon homofilm, och Skatan kollade på Scrubs tror jag.

Efter min film var slut blev jag grymt trött, så det blev så att jag och Skatan gick och pessade och sedan lade oss för att sova. Han gick och sålde GT medan jag låg kvar, när han kom hem lade han sig bredvid mig för att få mig att vakna. Jag ville inte gå upp förän klockan blev halv 1 ungefär då vi gick och åt fröööökost.

Jag satte mig och spelade Mario Party medan Skatan kollade Scrubs och när klockan blev 14:20 drog vi mot Maxi igen för att han skulle växla sina pengar och sedan gick vi till Elgiganten. Jag vill ha Angry Birds case:( Det slutade med att vi köpte varsin twister, Skatan köpte redbull och jag tog någon lapp där det stod om något personligt larm, ska nog köpa. Det heter ila DUSK och är ett sånt där överfallsalarm, sen får man ju rabatt också, hähähäh.

Men ja, sedan drog vi hemåt, och direkt när vi kom hem till honom igen började jag packa och efter ca 15 minuter kom min mamma och hämtade mig. Nu sitter jag här, vet inte om det blir någon övningskörning idag, om inte så ska jag ta mig en Crocodile, hähäh. Men ja, nu drar jag väl då.


Typ eller?

<3



Måste vara den snyggaste radion jag sett, i hela mitt liv

Hahaha Skatan har mer hår på ena sidan än den andra, han är söt som fan ändå

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0