I'll never be your beast of burden


Weeell, idag var jag ute och övningskörde lite överallt i ca 3 timmar med min far. Först åkte vi till A-hus där jag övade på att parkera, sedan drog vi mot Kållered där vi gick in på systembolaget.

Sedan åkte vi till Frölunda där vi kollade på lägenheten vi bodde i, dagiset jag gick på, kiosken jag och min polare Isabelle brukade köpa godis etc. Kändes fruktansvärt weird, 11 år sedan jag var där sist.

Men ja, efter det så började vi dra oss hemåt. Som vanligt fick jag en redbull, haha, och när jag skulle parkera på våran infart var det jätte nära att jag körde in i mammas bil, så jag blev aspissed på mig själv. Det hade gått bra i princip hela tiden vi körde, så gör jag ett enda misstag i slutet typ. Rööööööööv.

Ska förmodligen ut och övningsköra imorgon också, får se när dock. Men nu ska jag käka mina flingor, dricka min röda tjur och ja, jag vet inte, hosta osv. Andas kanske också är bra att göra. Aja.

Orkestergatan 25

Gården jag lärde mig cykla och gå, gården där jag tappade min första tappade tand. Blev överkörd av en cykel, lärde mig cykla på den här gatan. Lekte jämt på den lekplatsen, och någonstans ligger min tand i sanden då jag tänkte visa den för Isabelle.

Om du vill ha mig, nu kan du få mig så lätt.

Jag hoppas vi är såna som i slutet får varann.


Nu kan du få mig så lätt - Håkan Hellström

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0