Hey Mr Tambourine man, play a song for me


Jag är lite seg osv, dagen har varit jätte seg den med. Vaknade 10, kunde inte somna om, så gick upp nästan direkt. Målly kom in och lade sig på rygg i min säng, som hon brukar göra. Gick upp och tog frukost, kaffe och iste.

Mina föräldrar åkte till min mormor & morfar, jag orkade inte följa med den här gången för de sa att de skulle vara där ett tag, så jag stannade hemma. När klockan blev 2 trodde jag att den var 4, med tanke på att jag brukar gå upp vid 1-2 tiden.

Jag har dammsugit hela huset idag, och suttit vid datorn hela dagen och bara tagit det lugnt. Åkte till Willys vid 3 tiden och pantade mina burkar/flaskor och köpte mig en redbull. Åkte sedan hem, satte mig här igen och ja, har suttit här nästan hela dagen.

Men ja, ska fortsätta kolla på That '70s show nu och typ, tare lugnt, börjar bli trött. Hare!

Kycklingpaj♥ Ja, jag vet att det ser ut som bajs med sallad, men håll käft, det är kycklingpaj.

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0