Har sagt det förr, säger det igen...


Walt Disney var fan ett geni. Kollade precis på Pocahontas och in i toaletten var bra den är.
Dagens Disneyfilmer är fan bajs i ansiktet jämfört med filmerna från då jag var liten, plus att de som sjöng i filmerna förr faktiskt hade röst för det.

Ja, jag är ett barn. Jag hatar mig själv. Detta blir la min Disney vecka antar jag, spännande och jag måste verkligen skaffa mig ett liv.... Pff, orka.

Mulan √
Herkules √
Pocahontas √
Lejonkungen
Aladdin
Snövit och de sju dvärgarna
Peter Pan
Törnrosa
Tarzan
Sjöjungfrun

Om det är någon som kommer på någon mer klassiker, säg till! Fått dille på Walt Disney igen.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0