GAAAAAAAAAAAAAAAH, kallt!


Hm, okej, Skatan kom hit igår vid 10 tiden då han fick sin present som min mamma och pappa hade slagit in till honom, haha som innehöll bacon (ofc). Min mor hade även skrivit en liten fin dikt som gick såhär, typ...

Grattis på 1 årsdagen, ät nu ej så du får ont i magen.
Här i finns goda saker, så slipper du kanske äta Johannas salta kaker.

Hon tyckte det var roligt, med tanke på att jag precis hade failat en kladdkaka och hällt i alldeles för mycket salt. Men ja, innan det fick min mamma skjuts hem till Simone, och ja, det var sista gången jag såg henne, och nu får jag inte träffa henne på 2 veckor för idag åkte hon till Karibien, med Simone.

Kommer bli två veckor med pizza, kinamat, fläskpannkaka och ja, det jag hittar på själv. Men som sagt, jag och Skatan gjorde inte så mycket, jag gjorde kvällsmat och sedan kollade vi på massa KevJumba videos och vi lade oss vid 1 tiden tror jag.

Han åkte vid 9, as usual, och jag gick upp halv 12 typ. Gick ut och lekte med Målly och efter ett tag kom Skatan hit igen. Då gjorde vi frukost och kollade på Catch me if you can, jävligt bra film måste jag säga, baserad på en sann historia också, därför den är så bra in my opinion.

Men ja, efter ett tag åkte vi in till Göteborg, gick till Game Stop där jag köpte mig en Angry Bird, hähähäh så jävla awesome. Gick även till 4-Gott, som vi alltid gör när vi är inne i Göteborg, och sedan tog vi pendeln tillbaka till Anneberg.

Vi stannade hemma hos Skatan en stund, åt mat och kollade på lite Scrubs och åkte sedan till Maxi där vi köpte 4 cola flaskor (2 till min far, 1 till mig och 1 till Skatan, haha), en chips till Skatan, hårfärg och en skjorta till mig. Åkte hem till honom, fast jag åkte direkt.

Nu är jag hemma, min far har pokerkväll med 6 andra gubbar och jag funderar på att kolla på Mulan, om vi nu har den på DVD... Tror vi bara har 2an, blööööööö, vill se 1an. Men aja, får la drar nurå. hare!





Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0