Fan va kallt det ska vara då


Kallt överallt, och jaja, det rimmade. Haft jacka på mig hela dagen, ja, inomhus också. Men ja, gick upp 6 idag, tog bussen men hoppade av vid Skatans hus. Kom lite sent till skolan, hade grafisk design hela dagen och fick sedan åka hem med halv 3 bussen, hähäh.

Jag kom hem, gick ut med Målly och sedan kom pappa hem med en Vera. Först åt jag och Vera lite mat och sedan gick jag ut och fotade henne till ett skolprojekt. Men ja, det gick knappt för det blåste som fan. Körde henne sedan till stationen och åkte sedan genom Lindome och hemåt.

Imorgon ska jag vara med Skatan, och ska såklart till skolan också. Sedan vet jag inte, men nu drar jag i alla fall, hare!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0