Ey Dolly Parton ringde, hon vill ha sin tutte tillbaka.


Well, tog 7 bussen idag med Skatan, hände en liten nasty sak när jag drog ett skämt om hans finne han har i pannan, hahah. Men ja, först vare Grafisk design och efter det mediekommunikation, sedan vare bamba. På bamba rasten drog jag och Fridie till Willys där jag köpte en glass och en redbull medan Fridie köpte choklad.

Sedan vare svenska och då började vi med Romantiken, så vi fick en jävla massa häften. Sedan gick jag på toa och på övervåningen var den toaletten som inte luktar död katt upptagen, så jag gick på en av de på nedervåningen. När jag kom ut därifrån så sprang Moa och Sandra förbi, sååå då förstod jag att vi hade slutat och det var 2 minuter innan bussen skulle gå..... Ja, jag fick stressattack.

Sprang som fan till övervåningen, tog mina grejer, sprang med några andra från klassen till nedervåningen, ut från skolan och som tur var var bussen försenad, så jag hann med. Tog bussen hem, åkte med pappa upp från hållplatsen och ja, nu är jag hemma.

Ska snart hämta Skatan nere i Anneberg för vi ska vara med varandra idag, tror vi åker hit. Meeeeeeen aja, drar nu, hare osv.

Update: Hahah oj, glömde publicera inlägget och nu är det flera timmar senare som jag skrev ovan. Men ja, Skatan åkte hem för en stund sedan. Vi har inte gjort så mycket, bara mösigt och kittlat varandra och lekt med Måålly, även gått ut med Målly.

Men nu ska jag försöka sova, så hare, igen! Och här är några Instagrambilder, hähähäh.

It's the dark side of the moon, my friend





Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0