Driftin'


Weeeeell, igår var jag hemma hos Fridie efter school. Vi bakade kladdkaka, kollade på några matlagningsprogram, Hollywood Fruar hahahah, Herkules, sen gjorde vi även mat och vi somnade la.... Vettifan?

Gick upp 8, drog till bussen som gick kvart i 9, och hade matteprov. Tror inte jag klarade det, men vettifan, får la se. Efter det fortsatte jag, Fridie och Pernilla med våran mediekommunikationsgrejs, åt sedan i bamba och hade tillslut Grafisk Design.

Skulle designa matteböcker med tanke på att vi har temavecka nu, och temat är matte.......... Ja, ni hörde fan rätt. Av alla ämnen som finns, så väljer de just matte. Fast ja, min kommer bli ganska awesome.

Tog sedan halv 3 bussen, vid Älvsåker hoppade en jävla massa barn på bussen och därav (om ni sett min senaste facebook status) skrev jag det jag skrev på facebook sist.

Massa jävla skrikande, bajsluktande, jobbiga ungar som kände att de var tvugna att snacka med Fridie, som satt bredvid mig på bussen, och ta på hennes hår och vara allmänt jobbiga. Pff, och mamma säger att jag kommer vilja ha barn i framtiden. My ass heller.

Men ja, nu är jag hemma, har precis käkat revben och ehm, vettifan. Imorgon äre Grafisk Design hela dan och det känns ju bra, helt okej för att vara ärlig.


Btw, detta ↓ gjorde min morgon igår





Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0