Det isar i min tand, röv


Ehm ja, vaknade halv 8 idag som sagt, tog sedan bussen som gick 08:45. Satt med Veronica nästan hela vägen till skolan, och snackade även lite med Pernilla och Sandra. Gick sedan med de två och Moa till skolan, vi började i princip direkt.

Vi hade först och främst svenska då vi snackade om Upplysningen och Romantiken. Efter det var det matte (fattade verkligen iiingenting, så gjorde knappt 3 uppgifter), efter det bamba och efter det dubbelpass i engelska då vi började kolla på Simpsons the Movie och efter det var det estetisk verksamhet som slutade ungefär prick 4.

Tog sedan bussen hem, och jag var verkligen längtat efter god mat heeela dagen, så när jag kom hem gjorde jag pommes frites med bacon och hade BBQ sås till, jag vet att ni är avundsjuka. Vet inte vad som händer resten av dagen, sitter här nu, ska snart tvätta av mig allt bajs (smink) jag har i ansiktet och fortsätta ha illningar i min tand (ni vet, den som jag gjorde sönder), blööö. Här får ni några bilder från min dag.

JUSTE, vi har fått ett litet café med mackor, festis, godis etc på LBS nu... We've seen the future, at last.










Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0