Det är magiskt men tragiskt


Igår var jag och Skatan som sagt på Hard Rock Café, beställde någon drink/dricka som hette Mango Tango, tyckte namnet var fränt och lite flashigt så drog en sån, medan Skatan var tråkig och drog en cola.

Han tog hamburgare och jag tog Mac Chicken Cheese eller vad den nu hette, sviiiiiiiiiiiiin god men orkade verkligen inte allt för 5 öre, haha. Hela tallriken var proppad med mat och ja, det gick helt enkelt inte.

Vi satt mest och skrattade åt saker jag inte kommer ihåg, och han fick 2 presenter utav mig, eller ja, egentligen 4. Han fick 1 grön Tobuscus tröja (ni aaaanar inte hur mycket han har tjötat om att han vill ha en Tobuscus tee, nu kommer han förmodligen hålla käft ett tag), han fick även en i lila, sedan fick han två monster (1 grön och 1 orange). Kände mig faktiskt riktigt snäll, han blev super glad:)

Sen gick vi la efter typ 1 timma och 30 minuter eller något. Gick genom Göteborg mot stationen, fast först till 4-Gott (som alltid) där Skatan köpte en cola (tror jag det var).

Vi tog sedan pendeln hemåt, lyssnade på musik och ja, hade det bara allmänt sweet. Sedan tog vi moppen hem till honom och då låg vi bara och mös och tillsist somnade jag, jag tror att han satt och spelade bredvid mig när jag somnade, haha.


Idag vaknade jag upp hemma hos Skatan, klädda på mig, sa godmorgon till Johan, drog på sminket och gick sedan till bussen 7:25 medan Skatan låg kvar... Ville inget hellre än att bara lägga mig bredvid honom igen och skita i skolan, men det hade inte slutat så där jätte bra.

Snackade sedan med Ineta på bussen, hade grafisk design hela dagen, drog med pendeln mot Göteborg som gick 15:21 från Hede, åt även en fruktansvärt äcklig macka, smakade röten banan.

Gick sedan mot Skatans skola och väntade utanför i typ 15 minuter innan jag frågade vart han var, han frågade vart jag var och jag sa ''utanför din skola'' för jag tänkte om han redan hade gått till pendeln, då hade jag varit screwed.

Meeeen han var kvar, kom ut och sa ''tjaaaaaaaaaaaaae'', okej, det gjorde han inte men ändå. Sedan gick vi till en nyckelsmed för att Skatan skulle göra en kopia av sin moppenyckel, så det gjorde vi. Sedan gick vi till Gamestop och Skatan köpte ett spel, kommer inte ihåg vad det hette dock.

Sedan tog vi pendeln som gick 17:02 från stationen mot Hede, jag satt och hade bajsont i magen medan Skatan skröt om sin nya tröja, haha. Han hade den gröna på sig idag.

Ehm... Vi åkte med 17:27 bussen och drog hem till honom. Jag var la där i kanske 1 timma innan han körde hem mig, vi sade hejdå och nu sitter jag här. Eller ja, ska sova snart. Här får ni la några bögiga och mindre bögiga bilder från igår och idag.


FjååååååååååååååååååååååååååååårizzzzN


Mango Tango is the way to go, och jag vill till Hard Rock Café snart igen








Det var en gång en seg liten Skata, för det hände förut idag, tjaaaae







Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0