Crying is for babies and italians.


Well, vaknade upp klockan 6 idag, mådde ganska bra men huvudvärken kom senare tillbaka när jag satte mig på bussen påväg till skolan. Skatan satt bredvid mig och var en allmänt bra kudde att luta sig mot.

Han gick sedan av i Anneberg och jag satt kvar på bussen mot Kungsbacka, snackade lite med Pernilla påvägen tillbaka. Hon och de andra hoppade sedan av vid LBS och jag satt kvar och åkte hem.

När jag kom hem lade jag mig i sängen och sov tills klockan blev 12. Tog mig en macka och har hela dagen (klockan är 16:26) kollat på That '70s show, och nu håller jag på att göra kladdkaka, hähäähh.

Jag kan inte baka för 5 öre, men det kanske blir bra ändå. Anyway, ska fortsätta mitt värdelösa liv, hare.




Mitt tidsfördriv idag, tra la la la laaaaa



Min rabatt-shalala till mediekommunikationen, hähähähäh

Baconstrips!
Postat av: Frida

Vad heter spelet?

2011-09-23 @ 21:53:42
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0