25 SEPTEMBER


Godmorgon osv. Vaknade för ca 1 timma och 30 minuter sedan, haha somnade 3 inatt, då alla pappas pokerpolare åkte hemåt. En av de, som jag skulle gå förbi, gick nästan rätt in i mig för han inte kunde gå rakt... Undrar hur fan alla tog sig hem? Anyway.

Kollade på Mulan, inte sett den på ett tag men det är nu i efterhand som jag verkligen tänkt efter vad den har för meddelande, vilket är ett jävligt bra sådant. Som jag sagt förr: Walt Disney var fan ett geni.

Kollade efteråt på Due Date, som jag heller inte sett på ett bra tag, och det som gör filmen så jävla bra är musiken, eller ja, 5 låtar. Plus att jag älskar både Zach och Robert, haha.

Men anyway, inte gjort så mycket idag, ätit frukost, druckit mitt kaffe, kollat på That '70s show och ja, bara chillat påre. Ska färga håret idag (BEHÖVS!) och inte göra något speciellt tror jag.

Har matteprov på tisdag och jag fattar verkligen iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiingenting, seriöst. Kollat i facit, försökt komma på en logisk lösning, men det går fan inte. Imorgon ska jag till school som vanligt, och efter skolan någon gång drar jag hem till Fridies far och sleepar där.

Hmmm........ Jobba nästa helg också, GT då. Blö, måste kolla efter en APU plats också, typ i någon fotobutik i Göteborg eller Kungsbacka. Men ja, får la börja övningsköra snart igen med, kanske gör det idag, vem vet?

Hittade ingen bättre video, och orkade knappt bry mig, som inte hade inbäddning.... Whatever


Fanns inget klipp på youtube med den scenen med den här låten i, de är vid Grand Canyon i den scenen i alla fall


Älskar den här låten, rysningar genom hela låten, och genom hela scenen med låten, hähähä ofc


Fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck yeah


Hähähäh, den är också med

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0