22:20


Japp, så mycket är klockan atm. Ska snart sova, ska först läsa lite Sherlock Holmes och sen får jag la försöka sova. Har inte hänt så mycket idag, försökte ladda upp två inlägg via min telefon, gick inget vidare, fick lite ryck och gav sedan upp.

Kollat på Askungen och Lejonkungen idag, hähähä. Övningskörde lite också och åt nästan en hel familjepezza.... Jotack, hungrig var jag. Imorgon är det redovisning i Mediekommunikation och Grafisk design ska vara klar.

Något som är gött är att vi är lediga på fredag, vilket inte kunde passa bättre med tanke på att jag ska gå upp tidigt lördag-söndag denna helgen, vilket väldigt sällan händer. Ska sälja GT, som jag inte gjort på.... Vettifan.

Ska nog övningsköra imorgon igen, fast en längre bit för denna gången åkte jag nämligen bara till pizzerian och sen tillbaka, vilket är ca 2 mil, vilket är ingenting från det jag brukar köra, vilket är ca 8 mil eller så.

Men aja, får la börja läsa nu, har knappt kommit någon vart men den har redan börjat bli spännande, såååååååå det känns bra. Kryper ner i mina spiderman lakan nu och bli en bokmal för 15 minuter eller så, hare!

Mulan √
Herkules √
Pocahontas √
Lejonkungen √
Askungen√
Aladdin
Snövit och de sju dvärgarna
Peter Pan
Törnrosa
Tarzan
Sjöjungfrun
Robin Hood


Dagliga dosen




:(



Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0