20110910


Hade ingen bättre rubrik på g, såååååå, fick bli alfabetet. Men anyway, igår skrev jag inte här, för att jag inte ville, men det var inte någon speciellt intressant dag ändå. Vi hade bara Mediekommunikation, KLF, Idrott och sedan Grafisk Design. Sen vart det slut.

Tog sedan 4 bussen hemåt men hoppade av hos Skatan och var där en stund. Åkte hem med 6 bussen, åt grillat (fuuuuuuuuck yeah), kollade lite youtubevideos, packade sedan och åkte hem till Skatan. Vi åkte (självklart) till maxi och köpte lite grejer, och kom la hem vid halv 11 ungefär.

Vi åt varsin liten paj, kollade på lite Tobuscus, Skatan skrev töntiga saker, jag skrattade och ja, nu sitter vi bredvid varandra vid varsin dator, han spelar och jag skriver. Känns bra som fan.




Adda mig osv på wordfeud, så slipper jag spela med randoms....






Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0