11:55


Tjaaaae, är hemma atm, mådde bajs imorse så fattar inte varför jag åkte överhuvudtaget. Hade bajsont i magen, förmodligen den äckliga mackan jag åt igår från Hedekiosken.... Fyyyyyfan.

Anyway, var bara på Grafisk Design, lyckades bli klar och ja, drog sedan mot Hede för att ta pendeln till Anneberg där min far skulle hämta upp mig.

Innan det drog jag till Willys, köpte hårfärg och proviva, satte mig sedan på en bänk och spelade lite Wordfeud, och gick sedan till stationen. Ställde mig först på fel sida hahah, men jag hann till andra som tur var.

Kom hem för typ... Halv timma sedan, ligger nu i sängen, dricker proviva och kollar på That '70s show, får se om jag går imorgon.

Hahaha Mark♥



Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0