Thai mat är fan inte äckligt


Well, idag åkte jag och pappa som sagt till Maxi där jag växlade mina pengar, sedan åkte vi till en ny Thai restaurang, som ligger vid Maxi och som heter Hot'n Spice, beställde, fick maten och åkte sedan hemåt. Fick även en cola och en monster, hähähäh.

Nu sitter jag i mitt rum, far har åkt iväg för att spela biljard och jag sitter och sjunger på Drunken Sailor. Väntar också på att Skatan ska komma hit, han har förmodligen åkt nu och är på väg. Vi ska la kolla på TV eller något sånt, måste ut med Målly också.

Drunken Sailor - Irish Rovers


Baconstrips!
Postat av: Frida

Var deras mat god då? Bra utbud osv? Man kanske kan shoppa där någon gång, när man varit på maxi. (y)

2011-10-03 @ 14:43:38
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0