SOUTH PARK



jag ser jätte seriös ut.... okej, jag är ganska seriös. atm sitter jag ensam på mitt rum med en redbull, kollar på south park, äter godis och är allmänt forever alone. igår efter skolan (då vi slutade halv 2) gick jag till kungsmässan själv, forever alone som jag är, för att köpa några grejer på ICA och spiderman dräkt på leksaksvärlden, hähähähähä.

efter det lämnade jag min bok på fyren och åkte sedan mot anneberg med pendeln. när jag var framme i anneberg skrev skatan på sms att hans pendel var jätte försenad och att han inte skulle hinna med bussen, så då ringde jag till min pappa och han hämtade oss senare i anneberg.

innan vi åkte hem åkte vi till något ställe, kommer inte ihåg vad det hette, för att hämta mina hörlurar som jimmie hade köpt. efter det åkte vi hem till mig och jag packade mina grejer som jag skulle ta hem till skatan. spiderman dräkten var alldeles för liten, jag tog dock inte på mig den ifall den skulle gå sönder och jag inte skulle kunna lämna tillbaka den.

vi tog buss hem till skatan, tog nästan moppen direkt till kungsbacka för att jag skulle byta spiderman dräkten mot en batman som skulle vara större, hahah. spiderman dräkten var för barn 5-7 år, och batman var för barn från 9-14 år, så hahaha what to do. ville dock varit spiderman:(

anyway, sedan åt vi på subway och satt där tills det stängde, sedan åkte vi hem till honom. vi satt och kollade på south park, åt senare lite smörgåstårta och jag somnade senare vid 12 tiden.

vaknade 11:40 av att skatan kom hem och gick upp för att äta frukost. vi kollade på scrubs och senare åkte vi till maxi där det var 30 kr/kg för godis (!!!!!!!!!!!!) självklart köpte jag, hähähäh och 2 redbull. jag åkte sedan hem med en taxi från skatan 17:45, då jag åkte gratis och han körde också ända upp till mitt hus, jag måste ha sett jävligt bra ut ikväll. oduschad, svettig och bajs i byxan, man tackar.

anyway, nu ska jag fortsätta kolla på south park och imorgon ska jag och pappa till madde runt 11 tiden, hähähäh as taggad. men aja, gotta go, hare!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0