SÅÅÅÅÅÅÅÅ DÄR JA!






tjaaaaaa, jag kom dit vid 2 men hon började inte tatuera förän klockan blev 3. i en timma satt hon och höll på med min text på handleden, och märket på benet tog ungefär 30 minuter eller så.

men jag överlevde med ramones i öronen som sa massa visa saker som ''I wanna live'', millencolin pratade om ''hard times'' medan clash frågade ''death or glory?'', såååå jag klarade mig fint, vissa gånger kändes det knappt.

btw, på bilderna är tatueringarna inte färdiga. den längst upp är bara skriven som mall och den längst ner är också ifylld med blå färg, ser riktigt badass ut om jag får säga det själv då va.

anyway, jag är äckligt hungrig så orkar inte skriva mer nu, haaaaaaare!!!


Baconstrips!
Postat av: Frida

Skriv nu utförligt hur det kändes. Så att jag vet hur det är. Vill ju tatuera mig, men är lite rädd.

2011-10-31 @ 21:32:42
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0