Plugga? Pfft.


Behöver plugga kom jag på. Måste plugga på svenskan, engelskan och mediekommunikationen. Engelskan (analys av novell) ska vara klar på måndag (nästa vecka), mediekommunikationsprovet har vi på torsdag och svenskan ska också vara inne på måndag. Blöööööööööööööööööööö.

Men ja, ska la börja med engelskan tror jag. Ångest. Men anyway, min mor kom ju hem idag och då fick jag en Hurley tee, två armband, en vit toblerone, några små hårband, tabletter som smakade apelsin och ehm, tror det var allt. Hurley tröjan var äckligt schnööööööööögg, hähäh armbanden med.

Men ja, imorgon ska jag dra från skolan 12:10 för att dra till tandläkaren, sen så drar jag hemåt och pluggar förmodligen. Tisdag blir en vanlig skoldag, sedan på onsdag ska jag dra de 2 sista tänderna, OUCH! Kommer få rövont förmodligen.

Sen på onsdag ska jag dra till UMO vid 11-tiden, så denna veckan kommer jag inte spendera så där jätte mycket tid i skolan, såååååå det känns bra. På måndag nästa vecka ska jag få tandställning.... som jag ska ha i 2 år ungefär. Sen, efter ca 6 veckor eller så, får jag tandställning på nedertänderna också. FML!

Men men, bara att tänka att jag kommer se betydligt bättre ut när jag tar bort tandställningen, höhöhöhöhöh. Men nu måste jag förmodligen börja plugga, FML. Haj!



Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0