Let me come hoooome




nej, jag orkar inte bry mig om att det står ''långt'' istället för ''lång'', pff. rebell så att säga

åååååååååh ja, inte lång kvar nu.... imon på morgonen ska jag se nytt avsnitt, bajsbra om jag får säga det själv! men anyway, hade grafisk design hela dagen, som alla onsdagar, och blev klar idag, nu har jag bara arbetsbeskrivningen kvar, vilket jag ska göra imon. gött.

tog halv 3 bussen hem, tog en pezza när jag kom hem, kollade på south park, gjorde lite ''förbättringar'' på min skolgrej och sedan kom skatan hit vid 5 tiden. vi gjorde inte så mycket, som vanligt, utan våra vanliga rutiner. han satte sig vid sin bärbara dator, vi tog sedan en dusch, gick ut med måålly och kollade också på hitta nemo, sedan drog han hem för ca 30 minuter sen.

imon händer nada choklada, men jag har i alla fall fått en tid hos madde för att kolla på vad hon gjort tidigare, vad min kommer att kosta, osv. tagga sööööööööndag! sen får jag la en tid när jag är där.

hmm, sen vet jag inte mer vad jag kan skriva..... härligt!

eller ja, kan skriva att min telefon verkligen inte vill att jag ska skriva ett vanligt ''a'' utan den vill att a:et ska få en jävla hatt också. ja, det är fruktansvärt jobbigt!!!!!!



aja, goooooooooootta go!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0