jadu, hur fan kändes det?



direkt när hon började tatuera kopplade jag det direkt med att bli stucken av ett bi, den stickande känslan man får efter att ha blivit stucken, fast man får den om och om igen. haha låter fan äckligt, men det var så jag uppfattade det. sen kändes det också konstigt när man kände hur nålen gick under huden och följde en speciell rörelse. det var intressant, hahaha.

men egentligen så tyckte jag faktiskt inte att det var så där jätte farligt, det var helt klart värre än att pierca sig, då pierca sig går på några sekuden och detta på 10 minuter till timmar, ändå var det inte så som jag hade förväntat mig. jag förväntade mig något helt annat, men det var ändå värt det för jag var grymt nöjd!

sedan kändes det ganska weird när nålen nuddade nerverna så att man nästan ryckte till, kändes konstigt. men under hela tiden jag satt där så förstökte jag bara andas långsamt, då jag upplevde samma stressande känsla när jag satt hos tandläkarn och skulle dra ut tänder.

sen frida, kan jag säga att när det gäller ifyllning av en tatuering så kommer det kännas som om nålen ristar upp hela huden, men det är inte värre än att göra konturer, det känns ungefär likadant förutom att tatueraren kanske trycker lite hårdare och drar nålen fram och tillbaka vilket gör att det känns väldigt konstigt.

gäller bara att andas långsamt och försöka att inte tänka på smärtan. för att jag skulle lugna mina nerver så lyssnade jag på musik som alltid får mig att bli ''peppad'', haha funkar alltid för mig.

haha men jag kan säga att det gjorde inte så ont så det fick mig att inte vilja göra det igen, för det ska jag när jag fyller 18 då jag ska göra hela min överarm, hähähäh.

tror det var allt!


Baconstrips!
Postat av: Frida

Cool Pink Floyd arm(Y)

Men okej. Jag har bara tänkt tatuera in konturer. Vi får väl seee... (Är sjukligt rädd för sprutor)

2011-11-01 @ 14:00:42
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0