Imon åker en till...


Vid 12:40 imorgon drar jag en till tand, och jag har fortfarande ont där den andra satt. Känns ju jävligt bra förövrigt. Sen så vaknade jag precis, min pappa är iväg och hämtar min mor på flygplatsen och jag sitter på mitt rum och väntar på att någon ska komma hem.

Ehm, igår var jag med Skatan hela dagen. Vi åkte till Maxi och köpte lite dricka innan vi åkte vidare mot kiosken där vi hade beställt pizza, sedan åkte vi hem till mig. Vi åt pizza, kollade på South Park och Family Guy (NYA AVSNITT BTW!!!!!), nya avsnitt finns på http://xepisodes.com/ där man kan kolla, vi gick också ut med Målly i kylan, kollade efter stjärnfall med tanke på att det skulle vara ''meteorskur'' eller vare stod. Skatan såg bara 1, och jag såg 0.

Efter det spelade vi kort, duschade och jag somnade runt 1-tiden. Han försov sig idag och är nu hemma och käkar frukost innan han kommer hit igen. Men ja, nu drar jag en morgonkaffe och..... Tja!

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0