I don't want no other love. Baby, it's still you I'm thinking of.


Säljandet av GT gick bra idag med, tror jag! Om ni inte sett det på facebook så sa en gammal gubbe till mig (ja Skatan, han du inte tycker om) ''Jaså, nu kommer mig lilla flicka idag igen''. Jag blev rädd. Och nej, det spelar ingen roll hur han än sa det, för han sa min lilla flicka...... URGH!

Anyway, fick träffat en tant som hade glasögon som fick hennes ögon att se gigantiska ut, träffa den lilla tjejen som gillar att ge pengar och även en kille med likadan tröja som min mamma har där det står ''Fuck Google, ask me!''. Men ja, annars var det inte så många som var hemma, men det gick rätt bra ändå.

Fick mig direkt att tänka på mamma, som btw fyller 50 år idag! Dock är hon fortfarande i Karibien och kommer hem om 1 vecka. Men ja, idag övningskör jag nog inte, har ingen värst lust.

Btw, hösten är rätt sweet.


Seriöst, väntar på den dagen då stenblocket kommer att ramla och göra sönder den rutan





Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0