HOLY CRAP VAD DET REGNAR/HAGLAR UTE


Gick upp 6 idag, som vanligt, gjorde mina vanliga morgonrutin och försökte sedan cykla till bussen, blåste nästan av vägen på min vinglande cykel, men jag klarade mig hyfsat.

Hade först Grafisk Design, sedan Mediekommunikation då 4 stycken låg och sov medan hälften av klassen satt med sina mobiler, vissa satt och spelade Wordfeud mot varandra och andra satt på facebook.

Efter det var det bamba och ja, maten var speciell idag... Soppa, pannkakor med sylt. På papperstallrikar. Gött. Men ja, tillsist hade vi svenska då det inte hände så mycket, jag och Frida satte oss i ett grupprum tills klockan blev halv 3 då vi fick gå.

Efter skolan drog vi till kungsmässan då jag äntligen fick köpt mammas present, sedan stack vi till simhallen då vi åkte rutchkana, lekte med en boll, motionssimmade (det är faktiskt sant), ångsbastade och satt i jacuzzin. Aajo, så såg vi ganska många nakna människor. Blöööögh.

Stack sedan hem med halv 7 bussen, klockan är nu 22:33 och jag ska sova snart. Skatan smsade nyss och frågade om vi skulle äta på IKEA imorgon av någon anledning, och han bjuder, hahah, ibland är han för sweet alltså. Ska förmodligen sova hos honom imorgon med, eller så sover han här.

Aja, gotta go, hare!



Alltså, vad i helvete har hänt på den vänteplatsen? Har den fått rabies?

När fan blev de svarta? Jag har inte alls konstiga funderingar när jag åker buss.

Detta satt inte fel ikväll, eller ja, vilken kväll som helst, for that matter.


Baconstrips!
Postat av: Frida

Försökte hitta den där Thai-restaurangen men hittade den inte. (Sadface). Var exakt håller den hus?

2011-10-07 @ 22:54:49
URL: http://fridaliljeberg.blogg.se/

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0