GAAAAAAAAAAH IMORGON GÄLLERE!!½½!!!!½½!!



hähähähähäh imorgon ska jag tatuera mig, är grymt taggad!!!!!!

tja, idag åkte jag och pappa till madde för att snacka lite, visade sig att vi var där i ca 1 och en halv timma och snackade om vad jag ville ha och grejer, hur stort det skulle vara, kostnad och bla bla bla. men när vi hade blivit klara med den delen fick vi beställa tid, och det passade bäst för henne redan imorgon sååååååå.....

imorgon klockan 13:00 ska jag tatuera mig för första gången..... tror jag kissar på mig snart.

vi sa hejdå och åkte sedan till maxi för att panta burkar, sedan åkte vi hemåt. när klockan blev ca 4 kom skatan hem till mig och var med mig tills klockan blev 6 då han åkte hem. hela dagen har jag stört mig något brutalt på mitt internet för det är fan det segaste ever.

tar, jag skojar inte, 7 år att ladda en jävla south park avsnitt, och det är inte okej! men i alla fall, på onsdag ska jag vara med fridie hemma hos henne och bara chilla på't! på torsdag drar jag på hockey (frölunda mot modo) med skatjäveln och på fredag blire att dra hem till fridie igen, fast denna gång som batman eller jedi, hähähähäh.

men anyway, får la dra nu igen och förhoppningsvis få igång mitt äckel internet. ni får se vad jag ska tatuera in imorgon då jag har kort påre! fast ja, man kanske inte ser för plasten, får la se. men jag ska i alla fall tatuera in 2 grejer, såååååååååååå ni vet! hare


btw, kom på att ''tro fan, jag tatuerar mig ju på halloween dagen''.... håll käft jag tycker det är ballt.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0