DO THE CREEP, AAAAAH, DO THE CREEP!


Tjaaae, idag vare Grafisk Design hela dagen som sagt, gjorde la inte så mycket. Planerar upp ett projekt, mitt handlar om 70-talet (suprise? nja) och deras musi (duh), när klockan blev halv 2 gick vi till bussen som gick 10 i mot Kungsbacka.

Vi gick sedan till fyren där några tanter satt och snackade med oss i ca 1 timma eller så om våran APU vecka, vad vi ska göra osv. Sedan drog jag och Fridie mot Subway, käkade på en bänk (alltså, vi käkade våra mackor medan vi satt på en bänk, vi åt inte bänken....) och sedan gick vi till Kungsmässan.

Hittade inget till mor min, men jag tror jag vet vad jag ska köpa i alla fall. Men anyway, annars har jag la inte gjort något speciellt idag. Kom hem, då pappa gjort Pezza, åt pezzan, satt vid datorn, gick ut med Målly vid 7 tiden och ja, det är la typ det jag gjort.

Ligger i sängen atm, ska ringa Skatan snart och sedan sleepa. Tja.

Busschauffören var glad idag som vanligt, hälsade godmorgon och sa åt mig att ha en trevlig dag! Och juste, när jag ändå talar sanning, jag såg en regnbågsfärgad ko idag som var ute och flög. Tjarå

Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0