Det kommer kanske inte alltid va vi två, bara så länge det finns stjärnor över oss och bara så länge våra hjärtan klarar av att slå.


Såååå, Pernilla, håll käften för Håkan ärt bra. Men tjaaaaaae! Min dag har varit ointressant på ett ungefär, så hur mår du? Nej, jag bryr mig inte riktigt.

När jag kom hem stod pappa och gjorde hamburgare och sedan när klockan blev typ.... Vettifan, åkte jag till Maxi för jag skulle egentligen köpa 2 kanelbullar. Om ni inte vet vilken dag det är så är ni efterblivna.

Hittade inga jävla bullar, fanns bara att köpa typ 20 pack.... Nej, så istället köpte jag ett par skor och en halsduk, och ja, jag köper vafan jag vill på Maxi. Sedan mötte jag upp Skatan vid annebergsstationen och sedan åkte vi på varsin moppe hem till honom (JAG HANN FÖRE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Jag kollade på lite när han körde I wanna be the guy, sedan gjorde han mat.... Någon som vet vad han gjorde? Svarade ni bacon har ni fel. Han lagade bacon, för en gångsskull. Sedan kollade jag lite när han spelade Dead Island och satt och imiterade Tobuscus.... Ja, han är ganska brutalt töntig.

Jag åkte hem halv 10 och nu är jag här, imorgon blire att dra till pungmässan med Fridie och på torsdag blire SIMNING FÖR HELA SLANTEN, YESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hejdå
..............Jag eh.......................Nej.


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0