BLINK-182 ♥





Linsdag = Lila + Onsdag

hade inte min vanliga bacon-font på den här dator (sitter på skoldatorn, duh), fick bli någon som hette jing jing, hahahaha. btw, dagens var kille som viftade med armarna som en åsna när bussen körde rakt förbi honom, han sprang till nästa hållplats och när han klev på bussen så skällde han ut busschauffören. bästa morgonen någosin.

men anyway, sitter i skolan atm på grafisk design, som vi ska ha heeeeeeela dagen, pff, orkar inte. håller på att göra en vinylskiva i photoshop och om jag hinner, en poster också. meningen att jag ska göra ett skivomslag till blink-182 fast att det ska ge en 70-talskänsla, på ett ungefär.

förövrigt saknar jag min pojkvän som in i röven, ska träffas imorgon... FML. men aja, lärarN kommer la tillbaka vilken sekund som helst såååååå, hare!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0