Är jag och Skatan verkligen så lika?


Okej, nu är det andra gången någon har frågat om Skatan är min bror..... Det är lite weird. Enligt mig är vi inte lika någonstans (han är fin, jag är mindre fin). Fast sen frågade hon i för sig om Skatan och Patrik, som också sålt tidningar där, var bröder...... Haha aa, fast näää.

Annars gick säljandet bra, sålde alla GT förutom 1 som jag skulle spara till far sen hade jag i för sig 8 bilagor kvar, men det är i princip ingen som vill ha bilaga på lördagar så, no suprise there.

Kom hem för ca 15-20 minuter sedan och sitter atm och käkat klubba till frukost. Tror jag och pappa kör till min faster Malin, snackade om det igår och förmodligen blire så. Vettifan vad annars som händer idag, men imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Skatan igen, annars får det bli på måndag.

Hmmmmm, tror det var allt, klockan är trots allt bara 11:39. Imorgon blire att gå upp tidigt igen i alla fall. Snart ska jag dra ut tänder också..... Fyfan, och tandställning. Bajskorv. Aja, hare!

Baconstrips!
Postat av: Tandställning

Dra inte ut tänder för tandställning bara, om tandläkaren har sagt "det får inte plats, vi måste ta bort några". Det blir inte bra, du kanske ångrar dig. Många ångrar sig efter 10, 20 år. Man märker inte biverkningarna i början.

2011-10-02 @ 16:29:27
URL: http://www.tandstallning.net

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0