28OKTOBER2011, är det redan fredag?!




har ingen ny bild och ja, jag saknar sommaren fruktansvärt mycket..... hatar kyla.

men anyway, idag är det fredag och jag kom fram till den här lösningen: det är inte logiskt, någonstans. vartfan har veckan tagit vägen?! okej, jag klagar fan inte men, jag hänger inte med, överhuvudtaget. kan ha med att vi slutat tidigt nästan varje dag.

måndag: slutade tidigare från engelskan vilket gjorde att vi började estetisk verksamhet tidigare, och fick sluta för dagen tidigare. 1 timma tidigare, vilket var vid 3 tiden.
tisdag: vanlig dag, slutar halv 3.
onsdag: grafisk design hela dagen, fick dock sluta halv 3 men det får jag alltid.
torsdag: grafisk design, mediekommunikation, sedan behövde jag inte gå på svenskan som var dubbelpass. fick sluta 12:10.
idag: kommer inte ha grafisk design i slutet på dan, så slutar kvart över 1.

alltså, livet är ju fan ett stort julbord i amerika, vill ta den här veckan och kössa den.
men aja, gotta go, hare!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0