25OKTOBER2011




dagen är lite bajs.
well, började med matte idag så alla satt vid sina datorer, hahah. efter den lektionen vare engelska, vilket var ganska tråkigt. sedan bamba och tillsist grafisk design, och om vi hinner klart med grafisk design så slutar man halv 2 (tror jag det är) på fredag, skulle egentligen sluta 4 (gööööööööööött!).

tog halv 3 bussen hem och när jag kom hem käkade min bror upp min mat, och jag som var superhungrig... gött! men nu har min pappa i alla fall snackat med madde och vi kanske åker dit ganska snart för att jag vill träffa henne och kolla vad hon gjort innan, om det är något som liknar det som jag ska ha så jag vet om hon har erfarenhet inom det området.

men ja, efter jag hade ätit en bränd hamburgare dammsög jag hela huset och när klockan blev 5 åkte jag till maxi, för jag hade både tråkigt och för att vi inte hade någon iste. köpte även en choklad till mor och farsdag present till pappa.

nu sitter jag här, ska snart in i duschen och har nästan precis satt på ett nytt repskydd på min iphone, så den ska nu vara avstängd i 12 timmar. :(

aja, nuuuuuu blire att kolla vidare på south park och dricka min iste, kiss


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0