24OKTOBER2011





2 days, 8 hours, 40 minutes and 30 sec är antal tid jag måste vänta till nästa NYA (!!!!!!!) south park avsnitt, ååååh vill ha nuuuuuuue. men anyway, dagen vart rätt chill idag. började med svenska då vi kollade på en film, efter det vare matte och efter det bamba.

oooooooch efter bamba vare engelska då vi fick sluta när filmen var slut, och tillsist hade vi estetisk verksamhet som vi fick sluta 1 timma tidigare. när vi slutade gick jag till kungsmässan och vänta på fridie. när klockan blev 4 tog vi pendeln till göteborg för att leta efter No Fear som ligger någonstans i göteborg.

vi hittade det tillslut, efter att ha följt min efterblivna GPS på mobilen men då står det på dörren när vi kommer dit ''Inga personer under 18 år får vistas i lokalen'', så vi gick bokstavligt talat över halva göteborg, hela i jävla onödan.

sååååå vi gick hela vägen tillbaka till centralen, tog kvart över 6 pendeln(jag till anneberg och fridie till kungsbacka) och jag tog kvart i 7 bussen hem. nu sitter jag här, har ätit thai mat och är så grymt taggad på att tatuera mig så jag dör. snackat om det hela dagen, hähähä, hoppas vi kan ringa till Madde imorgon så jag kan se några av hennes ''verk'' och kanske till och med beställa en tid.

men nuuuuu ska jag väl gå, I guess, hare!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0