23OKTOBER2011




Yepp, nästa vecka ska jag tatuera mig, hähähä. ska till samma kille som tatuerade min far (hans brödrost på benet), då ska jag tatuera in ett citat och en till grej som ni får se senare.

anyway, i fredags gick inte världen under (duh) så, jag tror att harold förmodligen tagit in på hotell med sin fru en andra gång och kommer ut igen imorgon, då det gått 3 dagar, som han gjorde förra gången då han hade fel. eller så har han helt enkelt blivit så generad att han bytt namn, flytt landet och ja, bor under en sten.

men anyway, i fredags var jag med skatan hemma hos mig, men innan det åkte vi till subway då jag köpte en meny och fick en halv sub på köpet för jag hade någon rabatt grej (win). efter det tog vi 20 i 8 bussen hem, eller ja, han åkte hem till sig och jag till mig.

han kom hem till mig vid typ halv 9 då vi spelade hängagubbe på min mobil och bara satt vid datoriseringapparaterna. han åkte för att sälja GT vid 9, som vanligt, och jag gick upp vid 11 tror jag.

han kom hem till mig igen, och sedan vid 5 tiden tror jag åkte vi hem till honom. när vi kom dit var patrik och hans föräldrar där, och tjötade om godis hela kvällen och fick mig vilja igenom, förutom att det blev så att jag köpte Ben & Jerry's istället på Maxi, hähähäähh.

vi gick hem till patrik en stund för han skulle hämta laptopen och medan jag och skatan väntade fick jag en fet vovve i mitt knä så jag var ''fast'', hähäh ludde är söt.
hemma hos skatan somnade jag vid 1 då jag hade kollat på south park hela kvällen, var dödstrött. patrik gick hem vid 1, sa skatan dagen efter, och själv lade han sig halv 3.

han åkte för att sälja vid 9 (men duuuuuuuh) fast tydligen inga tidningar där, så han sålde inte idag utan kom hem, lade sig bredvid mig, klagade på min morgonandedräkt (varför heter det ande-dräkt?.... föreställer mig en ande men typ en rosa dräkt med pärlor och krimskrams på, borde heta andelukt eller något) och ja, jag gick upp vid 1 typ.

hela dagen satt vi vid datorerna, jag kollade south park medan skatan kollade youtube och massa grejer. jag åkte med mina föräldrar vid halv 5 då de hade köpt thaimat, mööööööööööms vare. jag och pappa övingskörde sedan till göteborg, men redan halvvägs dit kände jag mig bajstrött och körde därav inte hemåt.

nu sitter jag här, har skrivit en hel novell och ja, ska sova any minute. såååååå hare


btw, blir verkligen super ledsen när det blir så här:( jag älskar south park och vill kolla non-stop, 72 minutes just won't cut it


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0