18OKTOBER2011





Visdag = Vit tee på mig + Tisdag
dagen har varit helt okej idag, började med matte som vanligt vilket är seg, som alltid. efter det vare engelska och med tanke på att jag var klar var jag as schyst och hjälpte moa hela lektionen. efter det vare bamba och tillsist grafisk design.

när vi slutade halv 3 tog jag och fridie bössen till hede och gick till maxi för att jag skulle växla pengar, och sedan gick vi och åt på thai restaurangen som ligger i det ''nya'' området precis vid maxi. efter det gick vi tillbaka till skolan där hon skulle stanna kvar för att sedan fota, och själv tog jag 4 bussen hemåt.

sitter nu här, kollar på that '70s show och dricker iste.......... imorgon har jag för mig att jag och fridie skulle till simhallen, om jag inte minns helt fel? på torsdag också, hähääh. sen på fredag går ju jorden under, sög ju.

hare


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0