16OKTOBER2011




klockan är 13:05 och jag är hemma sedan 1 timma och 30 minuter sedan, då jag kom hem från då jag sålt gt. åkte hemifrån vid 9, men stannade på vägen då jag hittade en död katt, förstörde hela min morgon. stannade, och kollade om den verkligen var död eller om den var skadad, sedan stannade en bil och frågade om det var jag som hade kört på den, vilket det inte var! han åkte sedan med bilen upp i området för att kolla vems katt det var, katten var sedan borta när jag var på väg hem.

annars var la morgonen bra, alla var på bra humör idag och i princip alla var hemma. men ja, kom hem ungefär halv 12, och sitter atm och kollar på that '70s show och har precis räknat mina pengar, hähä tjänade 400 spänn idag.

vettifan vad jag ska göra idag, men jag ska i alla fall duscha, växer en djungel på mina ben..... hahah ni trodde jag skulle säga något annat, fan va äckliga ni är. men aja, gotta go!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0