15OKTOBER2011 TJAAAAAA






För du kan inte se när löven faller ner, hur ful jag eeeeee.

Och ja, klockan är 14:39 atm och jag sitter hemma hos skatan vid hans dator medan han spelar skate på tv:n. förövrigt vare jag som sålde gt idag och gick därav upp vid 9-tiden, kom hem 11 ungefär. när klockan blev halv 1 drog jag till anneberg och köpte pezza och ååååååh, god, kunde inte suttit bättre.

vi kollade på lite scrubs, åt och ja, inte så mycket mer än så. igår kommer jag inte riktigt ihåg vad som hände... hade prov på morgonen, efter det KLF, efter det nuggets i bamba (som var gråa....?), efter det vare idrott och tillsist grafisk design.

jag fick gå 20 minuter tidigare och hämtade därav min beställda tröja på MAXI och tog sedan 4 bussen hem. när klockan blev halv 8 eller något sånt åkte jag hem till skatan, och jag somnade konstigt nog runt halv 11 eller så, eller ja inte så konstigt, lägger mig alltid tidigt på fredagar (skolans fel).

snart drar jag och skatan förmodligen till maxi igen, ska växla mina pengar jag tjänat idag och även köpa coca cola, hade knappt någon cola när jag käkade pezza och pezza utan cola går fan inte....
tjaaarå!


Baconstrips!

Dra någon rolig vits för mig!

Ditt äckliga namn:
Är du en fisk eller bara gillar kaffe?

E-postadress: (publiceras ej)

Har du en blogg du med? Fan va äckligt.

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0